Årets distribunal i REMA 1000 donerer premie til foreninger for kreft- og hjertesyke

REMA Distribusjon Langhus ble for året 2017 kåret til Årets Distribunal i REMA 1000. Seieren ble premiert med et gavekort på 100 000 som de ønsker å donere til Barnekreftforeningen, Foreningen for Hjertesyke Barn og Sykehusklovnene.

Torsdag 22. november var alle organisasjonene på plass for overrekkelse, felles lunsj og kake.

På vegne av foreningene mottok Anja Haug Tronrud i Barnekreftforeningen, Helene Thon i Foreningen for Hjertesyke Barn og Anne Berggraf i Sykehusklovnene gaven på kr 33 333,- til hver enkelt.

Hver gavemottaker holdt en takketale og fortalte om arbeidet sitt, utfordringene, pasientene, gledene og sorgen. For REMA 1000 er det gledelig å kunne bidra til det fantastiske arbeidet disse organisasjonene gjør for folk i krevende situasjoner.

Gir glede til de ansatte

Inge-Peter i REMA Distribusjon forteller om stor glede blant ansatte som delte ut gavene og varme takk fra mottakerne.

Gjev pris i REMA 1000

Årets distribunal er en høythengende utmerkelse i REMA 1000. REMA Distribusjon Langhus imponerte stort i 2017 med lavt sykefravær, gode resultater i et tøft år og fornøyde medarbeidere.Etter seieren ble det i fellesskap besluttet at gaven skulle gå til de tre organisasjonene.

Reitangruppens visjon er å bli kjent som det mest verdidrevne selskapet. Reitangruppen omsatte i 2017 (inkl. franchiseomsetning) for 89 milliarder kroner, sysselsetter 37 000 mennesker i Norden og Baltikum, og er med dette blant Norges ti største selskap og en synlig aktør i Nord-Europas arbeidsliv.