Årets debatt om bilen i Oslo

7. mars er Oslos toppolitikere invitert til å debattere samferdselspolitikk i Oslo. Frps Carl I. Hagen, Høyres markante Eirik Lae Solberg, Rødts partileder Mikkel Øgrim Haugen og andre fra Oslo Rådhus skal diskutere verdens største bilfrie sentrum, 56 mil med sykkelfelt, færre parkeringsplasser, økte kollektivpriser, utekontorer, Fornebubanen, sykkelhoteller, el-busser, nye trikkeskinner og Oslo-pakke 3. Nettavisens redaktør Gunnar Stavrum innleder og Jarle Aabø er ordstyrer.

Rett etter debatten overtar Magnus Berg scenen med magisk lyd fra sin gnistrende Fender Telecaster. Med seg har han som alltid et stjernelag av musikere som til sammen leverer den beste bilmusikk (bluesrock) du noen gang kommer til å høre på norsk jord. Magnus Berg er omtalt som gitaristenes Mozart og hans status i det etablerte musikkmiljøet i USA og Europa bare vokser og vokser.

Arrangementet er lagt opp som et spleiselag og det koster 150 kroner i døren.

Arrangør er Ja til bilen i Oslo som er en nyhetsavis på Facebook som løpende dekker "krigen mot bilen" og samferdselspolitikken i Oslo. Avisen har 15.000 medlemmer og leverer egne nyheter, andres nyheter og debatt.

Sted: Hard Rock Cafe, Karl Johans gate 45

Tid: 7. mars klokken 19.00

Kontaktperson: Jarle Aabø 90747021

Om Aabø & Co

Aabø & Co
Karl Johans gate 18C

Følg saker fra Aabø & Co

Registrer deg med din epostadresse under for å få de nyeste sakene fra Aabø & Co på epost fortløpende. Du kan melde deg av når som helst.

Siste saker fra Aabø & Co