Ergoterapeutene

Arendalsuka: Gjør arbeidslivet mulig for enda flere!

Arbeid fremmer helse og må gjøres mulig for enda flere. Siloene mellom NAV og helsetjenestene må brytes ned. Mestring og hverdagsaktiviteter står sentralt, også når arbeidsdagen skal mestres.

Oppdater deg på det aktuell forskning og beste praksis:
Strand kafé, Nedre Tyholmsvei 2, Arendal
17. august kl 13.00-14.30

Ergoterapeuter bidrar med kompetanse på tilrettelegging, som kan ha avgjørende betydning. Erfaringene fra hverdagsrehabilitering i kommunene, kan overføres til arbeidslivet.

Hør spennende innlegg fra

• Randi Wågø Aas, arbeidslivsforsker, førsteamanuensis HiOA/UIS og grunnlegger av PresenterMaking Sense of Science
  • Kristin Haugen, ergoterapispesialist i arbeidshelse ved Hernes Institutt
  • Nils Erik Ness, forbundsleder for Ergoterapeutene

Møtet ledes av Jon Paschen Knudsen, førsteamanuensis ved Institutt for arbeidsliv og innovasjon ved Universitetet i Agder og tidligere politisk redaktør i Fædrelandsvennen.

Om Ergoterapeutene

Ergoterapeutene
Stortingsgata 2

22 05 99 00http://www.ergoterapeutene.org

Norsk Ergoterapeutforbund - Ergoterapeutene er fagorganisasjonen for ergoterapeutene i Norge.

Ergoterapeuter gir mennesker mulighet til å leve et aktivt liv og delta i samfunnet, og som bidrar til å finne løsninger når det oppstår et gap mellom helsa og hverdagens krav. Vi har i underkant av 4000 medlemmer i kommuner, offentlige og private sykehus og helseinstitusjoner, offentlig forvaltning og en rekke andre virksomheter.

Følg saker fra Ergoterapeutene

Registrer deg med din epostadresse under for å få de nyeste sakene fra Ergoterapeutene på epost fortløpende. Du kan melde deg av når som helst.

Siste saker fra Ergoterapeutene