Stine Sofies Stiftelse

Arbeiderpartiet besøker Stine Sofies Stiftelse

Fredag 10. mai får Stine Sofies Stiftelse besøk av to stortingsrepresentanter fra Arbeiderpartiet; Elise Bjørnebekk-Waagen fra helse- og omsorgskomiteen og Kari Henriksen fra familie- og kulturkomiteen. Bjørnebekk-Waagen leder partiets arbeid mot vold i nære relasjoner.

Stine Sofie Senteret

Bjørnebekk-Waagen og Henriksen ankommer Grimstad og stiftelsen kl. 12, og starter med en omvisning på Stine Sofie Senteret. Deretter får de informasjon om senteret, stiftelsens nye tiltak og politiske arbeid.

Media er hjertelig velkommen, men bes kontakte Eva Kvelland, leder for marked og kommunikasjon, for nærmere avtale.

Eva Kvelland
eva@stinesofiesstiftelse.no

Stine Sofie Senteret

Om Stine Sofies Stiftelse

Stine Sofies Stiftelse
Østerhusmonen 35
4879 Grimstad

Stine Sofies Stiftelse ble etablert i 2000, etter at Stine Sofie (8) og Lena (10) ble brutalt voldtatt og drept i Baneheia i Kristiansand. I dag jobber det omlag 40 mennesker i stiftelsen, og i 2016 åpnet Stine Sofie Senteret - verdens første kurs- og mestringssenter for voldsutsatte barn og unge. I arbeidet for en barndom uten vold og overgrep, er vår jobb å være modig, kompromissløs og alltid på barnas side.

Følg saker fra Stine Sofies Stiftelse

Registrer deg med din epostadresse under for å få de nyeste sakene fra Stine Sofies Stiftelse på epost fortløpende. Du kan melde deg av når som helst.

Siste saker fra Stine Sofies Stiftelse