Apollo moderniserer sin grafiske profil
Apollo satser stort på utvikling og har i dag en fremtredende posisjon i det nordiske markedet. Det siste tiåret har man utviklet tilbudet og gått fra å være en tradisjonell pakkereisearrangør til å bli et komplett reisevarehus med både klassiske sol-, og badereiser, treningsreiser, storbyreiser og cruise over hele verden.
- Våre kunder vil naturligvis fortsatt kjenne oss igjen, men det skal synes at vi har blitt en sterkere og mer moderne aktør. Vi investerer mye i å finne nye, spennende reisemål og i å tilby flere og ulike reisetyper. Samtidig er vår greske arv en viktig del av vår identitet og den skal vi fortsette å ta vare på, sier Tonje Løkaas Fossum, Markedssjef i Apollo.
Apollos varemerke har høy gjenkjenningsverdi i det nordiske markedet. Man har derfor valgt å oppdatere logotypen varsomt og gi de blå fargene en sentral rolle i profilen.
Ny logo:
Gammel logo:
Apollo lanserer sin nye logotype og grafiske profil i dag, men har en langsiktig implementeringsplan.
- Vi er kostnadseffektive og pragmatiske, derfor kommer overgangen til den nye profilen å skje gradvis. Ettersom det kun handler om en modernisering av varemerket vil de to versjonene av logotypen kunne leve parallelt, sier markedssjefen.
I Apollos varemerkeportefølje inngår også Apollo Mondo og Apollo Sports. Også disse konseptvaremerkene omfattes av den nye grafiske profilen.
Kontakter
Beatriz RiveraPR- og Kommunikasjonsansvarlig
Tel:+47 908 74 516beatriz.rivera@apollo.noBilder
Om Apollo
Apollo er en av Nordens ledende reisearrangører med en million reisende i året. Vi arrangerer tradisjonelle pakkereiser, treningsreiser, cruise, storbyferier og fleksible pakkereiser der du selv velger reisemål, reiselengde og hotell.
Sammen med spesialistarrangørene Golf Plaisir, Lime Travel og Xtravel samt treningshotellet Playitas er Apollo en del av gruppen DERTOUR Group. Vi jobber aktivt med bærekraftige reiser og har vært Travelife-sertifisert siden 2016. Les mer på www.apollo.no.
Følg pressemeldinger fra Apollo
Registrer deg med din e-postadresse under for å få de nyeste sakene fra Apollo på e-post fortløpende. Du kan melde deg av når som helst.
Siste pressemeldinger fra Apollo
Apollo lanserer nye reiser til «Destinasjon Ukjent»17.4.2024 14:00:00 CEST | Pressemelding
Da reisearrangøren lanserte sine første blåturer i fjor, ble de revet vekk i rekordfart. Nå slipper Apollo helt nye reiser til «Destinasjon ukjent» - og flere kategorier!
Skuffende påskevær ga salgsrekord på reiser3.4.2024 08:00:00 CEST | Pressemelding
Regnbyger og grå himmel resulterte i at rekordmange brukte helligdagene på å sikre seg solgaranti i sommer. Reisearrangøren Apollo melder om en salgsøkning på 25 prosent sammenliknet med påskeuken i fjor.
DERTOUR Foundation fyller 10 år!21.3.2024 10:00:00 CET | Pressemelding
Organisasjonen feirer et tiår med global innvirkning og innflytelsesrike samarbeid.
DERTOUR Group: Positivt utsyn for 20246.3.2024 12:08:15 CET | Pressemelding
Europas nest største reiseselskap, som Apollo er en stolt del av, driver vekststrategi mot internasjonalisering og flere individuelle reisealternativer.
Nyhet! Apollo gjenopptar reiser til Hurghada5.3.2024 13:39:39 CET | Pressemelding
Neste vinter kan nordmenn endelig oppleve Egypts mest populære reisemål og Afrikas største treningshotell igjen!
I vårt presserom finner du alle våre siste pressemeldinger, kontaktpersoner, bilder, dokumenter og annen relevant informasjon om oss.
Besøk vårt presserom