Apollo kåret til beste charterarrangør – for tiende år på rad!

Under gårsdagens Grand Travel Awards ble Apollo kåret til Norges beste charterarrangør. Det er tiende år på rad at Apollo vinner utmerkelsen, som anses som en av de mest prestisjetunge i norsk reiselivsnæring.

- Å motta denne prisen for tiende år på rad gjør meg usedvanlig ydmyk og ikke minst stolt, særlig med tanke på våre sterke konkurrenter. Det er rett og slett helt fantastisk. Nå blir det jubileumsfest! smiler Erik Haug, administrerende direktør i Apollo.

Haug påpeker at prisen først og fremst er en hyllest til alle Apollos ansatte, som gjennom tett samarbeid, solid kompetanse og stort engasjement bidrar til fornøyde kunder og god dialog med samarbeidspartnere hver eneste dag.

- Apollos største styrke er vårt uslåelige team bestående av dyktige, kunnskapsrike og engasjerte medarbeidere, som alltid gir sitt ytterste. De stråler i medvind og imponerer i motvind, og er en helt avgjørende årsak til at vi nok et år er blitt kåret til den beste, sier han stolt.

Lojalitet og samarbeid

Stolt er også Leif Vase Larsen, konsernsjef i Apollo Nordic. Han løfter frem prisen som et tydelig bevis på Apollos lojalitet til og ivaretakelse av samarbeidspartnere opp gjennom årene.

– At Apollo vinner denne prisen for tiende gang, viser tydelig at vi har vært dyktige til å ivareta verdifulle samarbeid. Det kan vi ikke være annet enn stolte av, og det skal vi aldri slutte med, lover konsernsjefen.

Apollo er en av Norges største reisearrangører og selger feriereiser over hele verden. Siden oppstarten har Apollo vært Norges største arrangør av reiser til Hellas, og har med årene også blitt størst på reiser til Kroatia.

I dag tilbyr Apollo alle typer ferier med et stort utvalg - fra eksklusive luksushotell og familieresorts til cruise på alle verdens hav og treningsreiser. Apollo tilbyr også dynamiske pakkereiser, der kundene selv setter sammen sin ferie med rutefly og kvalitetshotell over hele verden, og er dermed en komplett leverandør av feriereiser.