Apollo fester grepet om Gran Canaria og Dubai

Salget av Apollos konsepthoteller Mondo Resorts har økt med hele 65 prosent, og trafikken til Dubai er syvdoblet. Til vinteren åpner derfor reisearrangøren dørene til ytterligere fire konsepthoteller på to av vinterens mest populære reisemål.

- Gran Canaria og Dubai er to av våre mest populære vinterdestinasjoner, derfor er vi veldig glade for at vi nå kan tilby gjestene våre Apollos egne konsepthoteller også her, sier Marcus Lundgren, Salgs- og Markedssjef i Apollo.

Apollo inngikk et strategisk samarbeid med det ledende flyselskapet Emirates i 2015. Siden den gang har reisearrangøren syvdoblet salget av reiser til Dubai, og med hele fire ukentlige avganger fra Oslo er Apollo nå størst på pakkereiser til Emiratene.

- Vi kunne ikke ha vært mer fornøyde! Radisson Blu Resort Fujairah har lenge vært det soleklare valget for mange av våre familiegjester, og vi er stolte av at det nå blir et Mondo Family Resort. Eksklusive Hilton Ras Al Khaimah Resort & Spa byr på sin side den perfekte blandingen av luksus og barnevennlig, og er dermed det ultimate Apollo Mondo Selected hotellet, fastslår Lundgren.

Utvider på Kanariøyene

På Gran Canaria blir det populære leilighetshotellet Sunsuite Carolina det nyeste tilskuddet av Apollo Mondo Duo Resorts, som er rene voksenhoteller.

I en tidligere pressemelding lanserte Apollo også nylig nyheten om at eksklusive og anerkjente Lopesan Baobab Resorts i Meloneras til vinteren blir et Apollo Mondo Family resort. Hotellet har lenge vært et av øyas mest populære, men siden konseptualiseringen ble lansert i sommer er antall bestillinger tredoblet.

Om Apollo Mondo

«Apollo Mondo» er en samling av hoteller som er nøye utvalgt basert på kundenes tilbakemeldinger, behov og ønsker. Dette er hoteller med høy kundetilfredshet, fin beliggenhet, gode fasiliteter,

tilpassede aktiviteter, treningsmuligheter og fokus på lokal mat og drikke. Majoriteten av hotellene tilbys også eksklusivt hos Apollo.

Totalt har Apollo fem ulike hotellkonsepter: Apollo Mondo Family, Apollo Mondo Selected, Apollo Mondo Duo, Apollo Mondo Enjoy og Apollo Sports.