Åpen time i Idrettsstyret 31. august

Idrettsstyret inviterer pressen til Åpen time fredag 31. august kl 10.00. Oppmøte i resepsjonen på Idrettens Hus, Sognsveien 73 senest kl. 09:55.

Idrettsstyret 2015-2019.

Aktuelle saker fra Idrettsstyremøtet som ble avholdt 30. august:

• Nasjonalt toppidrettssenter. Orientering ved idrettspresident Tom Tvedt og toppidrettssjef Tore Øvrebø.

• Digitaliseringsprosessen: Oppfølging av IKT-utvalgets anbefalinger. Gevinster, utfordringer, prosjektplan og finansiering. Orientering ved generalsekretær Karen Kvalevåg.

Se hele saklisten

• Det avsettes tid for 1:1 intervjuer i etterkant av Åpen time. Fremmøtte redaksjoner får førsteprioritet. Media som ikke har anledning til å møte kan følge vår direktesendte sending på www.idrettsforbundet.no eller få et telefonintervju i etterkant av Åpen time.

• Media som ønsker å ta opp andre aktuelle saker (utover sakslisten til Idrettsstyret) med NIF bes oversende tema og ønsket intervjuobjekt til Finn Aagaard, kommunikasjonsansvarlig innen torsdag 30. august kl 15.

Vel møtt!

Idrettsstyret 2015-2019.

Minner om presentasjon av rapport: Modeller for fremtidig organisering av norsk idrett20.9.2018 08:47Pressemelding

Norges idrettsforbund inviterer til presentasjon og fremleggelse av rapport med alternative modeller for fremtidig organisering av norsk idrett og den videre prosessen for hvordan forslagene vil diskuteres og behandles i organisasjonen. Rapporten inneholder forslag til hvordan organisasjonen kan effektiviseres, beslutningsevnen styrkes og hvordan flere ressurser kan frigjøres til mer idrettslig aktivitet.

Presentasjon av rapport: Modeller for fremtidig organisering av norsk idrett18.9.2018 14:24Presseinvitasjon