Åpen time i Idrettsstyret 31. august

Idrettsstyret avholder Åpen time torsdag 31. august 2017. kl. 17.00.

Idrettsstyre 2015-2019. Foto: Geir Owe Fredheim

Media bes om å møte opp ved respesjonen på Idrettens Hus, Ullevaal Stadion, Sognsveien 73 - senest kl 16.55.

Se sakliste https://www.idrettsforbundet.no/Kalender/idrettsstyremote10/

Idrettsstyre 2015-2019. Foto: Geir Owe Fredheim

Reaksjon fra idrettspresidenten om Telemarks planer om å arrangere OL og Paralympics 202630.10.2017 15:11Pressemelding

- Vi hilser alle positive initiativ rundt det å arrangere et vinter-OL/PL velkommen. Det viser engasjement og store ambisjoner på grasrota i idretts-Norge rundt en eventuell ny søknad. Flere landsdeler har uttrykt interesse for å søke. Det vi gjør nå er å registrere disse, og ha tett dialog med myndighetene. Vi i Norges idrettsforbund er positive til alle engasjementene rundt omkring i landet om å arrangere vinter-OL og Paralympics, sier idrettspresident Tom Tvedt.