ANDRE SINGEL FRA P!NKS KOMMENDE ALBUM UTE I DAG

P!NKS SYVENDE STUDIOALBUM UTE 13. OKTOBER

(New York, New York) – Det internasjonale popfenomenet P!NK slipper albumets tittelspor “Beautiful Trauma” I dag. Låta er andre smakebit fra det etterlengtede albumet som slippes 13. oktober på RCA Records. Fans som forhåndsbestiller albumet nå får denne samt hiten «What About Us». «Beautiful Trauma» er skrevet av P!NK og Jack Antonoff, og produsert av sistnevnte.

Den første singelen fra albumet, “What About Us” har over 100 millioner streams verden over og gikk til nummer 1 på iTunes I 26 land, top 5 i 36 og top 10 I 48 land på releasedagen. Rolling Stone beskrev låta som “…an emotional dance floor anthem packed with pounding drums and a gorgeous array of synths,” mens Variety skrev “…an aching ballad with a soaring chorus that shows off the singer’s powerful range.”

Siden debuten i år 2000 har P!NK gitt ut seks studioalbum, ett Greatest Hits-album, solgt over 42 millioner album, over 75 millioner singler, over 2,4 millioner DVDer og har hatt 15 singler inne på top 10 på Billboard Hot 100, hvor fire gikk nummer 1. I tillegg til dette har hun fått tre Grammys , en Daytime Emmy Award, tre Billboard Music Awards, seks MTV Video Music Awards, to MTV Europe Awards, to People’s Choice Awards og ble utnevnt som Billboards «Woman of the Year» i 2013. Hun har solgt ut arenaer  over hele verden, hadde sin skuespillerdebut i Liongates Thanks For Sharing og gjorde et sideprosjekt med singer/songwriter Dallas Green under navnet You+Me. I fjor slapp P!NK låta «Just Like Fire» til Walt Disneys Alice Through The Looking Glass. Låta ble nummer 1 på Adult Conteporary Chart i seks uker og musikkvideoen har over 155 millioner visninger. P!NK samarbeidet også med Kenny Chesney på låta «Setting The World on Fire», som gikk til topps på både Country Airplay Chart og Hot Country Songs Chart. De mottok også en Grammy for låta i 2017, noe som ble P!NKs 18. Grammynominasjon.

P!NK støtter en rekke veldedighetsorganisasjoner som: Make a Wish Foundation, Autism Speaks, Human Rights Campain og No Hungry Kids. Hun var tidligere talsperson for COVERGIRL og er fortsatt en del av UNICEF-teamet som ambassadør.

For mer informsjon:

Official Website: http://www.pinkspage.com

Facebook Page: https://www.facebook.com/pink

Instagram: https://www.instagram.com/pinkofficial

Twitter: https://twitter.com/pink

YouTube: https://www.youtube.com/user/PinkVEVO

Press Assets: https://rcarecords.com/artist/pnk/

To Purchase, Listen or Pre-Order:

“What About Us”

Apple Music: http://smarturl.it/PinkWAU/applemusic

Spotify: http://smarturl.it/PinkWAU/spotify

Google Play: http://smarturl.it/PinkWAU/googleplay