Andre semifinale i Norske talenter.

Fredag 7. april går den andre direktesendte semifinalen i Norske talenter. Dere er hjertelig velkommen til studio.

Norske talenter: Suleman Malik, Mia Gundersen, Solveig Kloppen, Linn Skåber, Bjarne Brøndbo.

Fredag den 7. april kl 19.30 starter den andre semifinalen i årets Norske talenter.

For akkreditreing til fotoplass eller presserom, kontakt kommunikasjonerådgiver katrine.wergeland@tv2.no

Det er satt av noen fotoplasser i sal, i presserommet kan man følge sendingen og få gjort korte intervjuer. Ellers blir det andledning til å gjøre intervjuer/foto på scenen rett etter sending

Oppmøte for presse er kl 19.15, for de som skal sitte i salen.

Sted: Nydalen Studios / Screen studios, Gullhaugtorg 3, Oslo.

Sendingen starter 19.30 og er ferdig 22:10

Vi har også egen fotograf på plass som vil legge ut bilder på: https://www.flickr.com/photos/tv2norge

Det er ni deltagere med og de kjemper om to finaleplasser.

Dette er deltagerne:

Igjen står det om to finaleplasser, som de ni deltagerne skal knive om. Det er opp til seerne å bestemme hvem som går direkte videre, og så har dommerne noe de skulle sagt om den siste plassen som står mellom nummer to og tre av de som får flest seerstemmer.

Damini House of Culture (40-årene) fra ulike steder i Oslo og Lørenskog. Den fargerike dansegruppen skal danse mer indisk dans ispedd hiphop.
My Therese Lepsøy (15) fra Bergen er tilbake med ny sang og håper å overbevise om at hun fortjener en plass i finalen.
Growndead (20 – 25) fra Sarpsborg. Rockebandet har overbevist så langt. Nå er de klar for å kjempe seg videre.
Thomas Johansen (37) fra Oslo. Thomas fikk strålende tilbakemeldinger for sin dans og håper det holder i kveld og.
Christian Wedøy (33) fra Trondheim. Illusjonisten Christian har overbevist så langt i konkurransen. Nå er han på plass med et nytt stunt.
Anna Louise Bjørnstad (10) fra Bergen. Anna Louise har tross sin unge alder vist frem et fantastisk talent på pianoet. Hun overrasket sist med et sjarmerende show i tillegg.
Tore Pedersen (14) fra Oslo. Tore er på plass med mer sang.
Vilde Winge (13) fra Sandefjord fikk gullknapp av Linn Skåber. Hun tegnspråktolket «Ring meg» og overrasket stort med sin sjarm. Nå er hun klar for å kjempe om finaleplass. Marianne Methi (39) fra Hobøl. Sammen med hunden Vega har Marianne sjarmert både dommere og publikum med sine triks. Klarer de å komme seg videre til finalen?

Katrine WergelandKommunikasjonsrådgiver Norske talenter, The Voice, Født i feil kropp, Åsted Norge, Tid for hjem, En kveld hos Kloppen, værprofiler.

913 91 114 / 55 90 80 10kwe@tv2.no

Semifinalist: Anna Louise Bjørnstad.
Semifinalist: Christian Wedøy.
Semifinalist: Damini House of Culture.
Semifinalist: Growndead.
Semifinalist: Marianne Methi og Vega.
Semifinalist: My Therese Lepsøy.
Semifinalist: Thomas Johansen.
Semifinalist: Tore Pedersen.