All time high for "Åsted Norge" på TV 2

603.000 seere så "Åsted Norge" på TV 2 i går kveld, som er ny rekord.

Programleder Jens Christian Nørve har med seg en ekspertgruppe bestående av forsvarsadvokat John Christian Elden, tidligere politileder Hanne Kristin Rohde og tidligere Kripos-etterforsker Asbjørn Hansen i Åsted Norge. Foto: TV 2.
Med 603.000 seere fikk Åsted Norge en andel på 43,1 prosent i den kommersielle målgruppen 20-49 år og 45,7 prosent blant alle TV-seerne (P10-79).
- Åsted fortsetter å imponere og 603.000 er årsbeste for andre uke på rad og ny bestenotering totalt sett. Det er fantastisk å se at godt innhold finner veien til seerne og at det fortsatt er mulig å slå gamle seerrekorder i dagens marked. Det er bare å gratulere alle i redaksjonen i Mastiff og interne krefter som jobber beinhardt med konseptet hver dag med en velfortjent ny bestenotering, sier programredaktør Jarle Nakken i TV 2.

Jan-Petter DahlPR- og mediesjef

Kontaktperson for spørsmål fra media rundt programmene som sendes på TV 2-kanalene. Pressekontakt for Skavlan, Nyhets- og sportsprofiler, sportseventer og Allsang på Grensen.

928 60 363jan-petter.dahl@tv2.no

Slik blir julen på TV 2 og TV 2 Sumo12.11.2018 14:31Pressemelding

TV 2 starter nedtellingen til jul med flere julekalendere; «Tinkas juleeventyr» som er god underholdning for hele familien, og to eldre julekalender-klassikere. Hele desembermåned er fylt med underholdning med inspirasjon til juleforberedelsene, julekonserter og juleaksjoner. På sendeplanen står også flere filmklassikere som hører julen til, julehumor, romjulskrim og mye mer. Her presenteres noe av det TV 2-seerne kan vente seg i desembermåned!