ALICIA KEYS GIR UT HERE 4. NOVEMBER

7.10.2016 16:42 | Sony Music Norway

Femten ganger Grammyvinnende Alicia Keys gir ut sitt etterlengtede sjette studioalbum HERE

Ny single “Blended Family (What You Do For Love)” fra albumet er tilgjengelig nå på alle digitale plattformer og strømmetjenester

Femten ganger Grammyvinnende sanger, låtskriver og produsent, Alicia Keys, gir ut sitt nye etterlengtede sjette studioalbum, HERE, 4. november via RCA Records. Fra den mennesklige tilstanden til global politikk, HERE inneholder et knippe av hva som betyr mest for Keys.

I dag slapp Alicia den vakre nye sangen “Blended Family (What You Do For Love)” featuring A$AP Rocky fra det kommende albumet. Låten er skrevet og produsert av Alicia Keys og Mark Batson, og låten er en refleksjon av ærligheten i HERE albumet.

“My new song “Blended Family (What You Do For Love)” is inspired by my family's personal journey to cultivate deeper understanding, compassion, support and love,” sier Keys. “To me, family has no singular definition and the modern family is made up of all kinds of beautiful people willing to put love first.”

Du kan høre “Blended Family (What You Do For Love)” HER!.

Umiddelbart, intimt og musikalsk dristig, legger ikke Keys skjul på sannheten i HERE. Hver låt er en tilståelse, hver melodi er en bønn.

Majoriteten av HERE sin produksjon krediteres til den kreative kraften Keys kaller ILLuminaries, som består av henne selv, låtskriver/ produsent Mark Batson; rapper/ produsent Swizz Beatz, og samarbeidspartner gjennom flere år Harold Lilly. Med albumet har Keys laget en liste av ting hun ønsker å prate om, temaer hun ønsker å utforske. Resultatet er HERE, og snakker til Alicia’s røtter i NYC og hip-hop kultur.

“On this album, I've arrived HERE,” sier Keys. “A place where I'm willing to truthfully look at myself in the mirror and to also see the reality of who we have become in this world. The good, the ugly, the shadows and the light. I've come to realize that in order for us to grow and to understand and accept each other we have to recognize the complexity of ourselves. We have to be able to talk about it and meet each other where we are, HERE.”

Keys kommer til å vise fram sin nye musikk fra det sterke og rørende albumet med en gratis konsert for fans, på et hemmelig og ikonisk sted i hennes hjemby NYC søndag 9. oktober.

HERE er tilgjengelig for forhåndsbestilling nå. Full tracklist, liste av gjester og mer info på HERE blir annonsert snart.

HERE Pre-Order Links:

iTunes: http://smarturl.it/iAKHERE

Google Play: http://smarturl.it/gAKHERE

Amazon:  http://amzn.to/2e8Wcff

“Blended Family (What You Do For Love)” Buy/Stream Links:

iTunes: http://smarturl.it/iAKBlended

Apple: http://smarturl.it/amAKBlended

Spotify: http://smarturl.it/sAKBlended

Google Play: http://smarturl.it/gAKBlended

Amazon: http://amzn.to/2dEceeq

For mer informasjon:

AliciaKeys.com | Instagram | Facebook | Twitter | Snapchat

About Alicia Keys:

Alicia Keys er en 15 ganger Grammyvinnende sanger/ låtskriver/ produsent, og en annerkjent skuespillerinne, New York Times bestselgende forfatter, entrepenør og en forkjemper innen aktivisme. Denne høsten blir Alicia med på NBC’s 11. sesong av The Voice, med Miley Cyrus, Adam Levine og Blake Shelton – første gang showet har hatt to kvinnelige dommere.