Alan Walker ute med remix av Digital Farm Animals hit "Millionaire"!

Alan Walker slipper i dag sin remix av Millionaire, sommerens hit fra Digital Farm Animals. Hør remixen HER!

Londons hotteste nye produsent og låtskriver Digital Farm Animals sier følgende om remixen:

It's an honour that Alan has remixed my track Millionaire featuring the one and only Nelly as we're massive fans of his work. He's taken it to a really interesting place and the reaction is huge when we play it out. We also had an amazing session in the studio together- watch this space!.”

På Millionaire, har Digital Farm Animals, aka Nick Gale, samarbeidet med rapper og R&B superstjerne Nelly samt elektronika/ dance trioen Cash Cash. Millionaire finnes på alle digitale plattformer. Se videoen HER! Millionaire har blitt streamet over 16 millioner ganger på Spotify.

Alan Walker har rukket å bli et av de største navnene innen dance og pop musikk. Walker fikk stor internasjonal suksess med superhiten Faded. Musikkvideoen til Faded har over 610 millioner views på YouTube, og han har over 800 millioner views på hele kanalen sin og over 2,6 millioner subscribers. Alan sier følgende om låten

This remix was a really fun challenge for me. After releasing my last remix of Coldplay, I wanted to try out something completely different. So when the opportunity for working on this track came up, I felt like it was the perfect match. I could take a song that is a step away from what I normally make, give it the Alan Walker treatment, and merge those two sounds together. Really excited to check out the response from my fans.I also met Nick from Digital Farm Animals in London recently, and had the opportunity to work with him in the studio. Hopefully, we can collaborate more in the future.”

Sony Music Entertainment Norway A/S utgir bl.a. Beyoncé, The Chainsmokers, Kygo, Alan Walker, Maria Mena, Camila Cabello, Khalid, Future, Calvin Harris, CLMD, Marcus & Martinus, Miley Cyrus, Justin Timberlake, Katastrofe, EMIR, Amanda Delara, Foo Fighters, P!nk m.fl.