ALAN WALKER IS HEADING HOME

En av verdens mest suksessfulle artister i 2016 vender hjem til Norge, og inviterer i samarbeid med Vipps, TV2 og Bergen Live til sin første konsert i Bergen etter suksessåret!

Etter et minnerikt år fullt av høydepunkter, er Alan Walker nå klar for å offentliggjøre sin aller første headliner-konsert i Norge, når han inviterer til en festaften på USF Verftet den 22. desember.

Dette blir en konsertopplevelse utenom det vanlige, som i tillegg vil bli filmet og sendt på riksdekkende TV i etterkant. Videre markerer konserten et banebrytende samarbeid med betalingstjenesten Vipps og DNB, hvor publikum kan ”Vippse seg til konsert” via noen enkle tastetrykk. Billetter er i salg fra fredag 11. november kl. 10:00, og er tilgjengelig eksklusivt via www.alanwalker.no.

19 år gamle Alan Walker kan med trygghet omtales som en av verdens mest suksessfulle artister i 2016. Artisten, DJen og produsenten fra Bergen var for under ett år siden et ubeskrevet blad for de aller fleste, men med debutsingelen Faded skjøt karrieren fart mot den internasjonale stjernehimmelen. Året 2016 har også bydd på annerkjennelse på en rekke prisutdelinger, senest i form av EBBA Awards, Cannes Lions, MTV European Music Awards og to nominasjoner til P3 Gull.

Etter å ha lansert oppfølgeren Sing Me To Sleep, har Alan Walker nå lagt bak seg en mildt sagt hektisk festivalsommer. I tillegg til å varme opp for verdensstjernen Rihanna på hennes ANTI World Tour, har han også sluppet tre forfriskende remixer av låter fra henholdsvis Coldplay, Cash Cash & Digital Farm Animals, og nylig superstjernen Sia. I høst står en omfattende Asia-turné for tur, før blikket omsider rettes hjemover, tilbake til byen der det hele startet.

For mer informasjon om Alan Walker, ta kontakt med yonas@mer.as

THÅSTRÖM annonserer syv festivalspillinger - deriblant fire norske - sommeren 2018!7.12.2017 11:55Pressemelding

Sveriges største rockestjerne heter Thåström. Med en fortid i blant annet Ebba Grön og Imperiet har han vært høyaktuell i fire tiår, og han fortsetter kontinuerlig å utvikle sin patenterte Europablues til nye nivå. Med det kritikerroste albumet Centralmassivet i ryggen, og en høstturné som solgte nesten 100 000 billetter, annonserer han i dag syv festivalkonserter i Skandinavia til sommeren - blant dem hele fire norske.

CLMD slipper debutalbumet "Phases"!1.12.2017 06:00Pressemelding

«Phases» er det etterlengtede debutalbumet til et av de mest spennende navnene innenfor norsk electronica, CLMD. Albumet representerer på mange måter Martin Danielles personlige og musikalske utvikling gjennom de siste årene, og forteller historien om CLMDs forskjellige kreative «phaser» gjennom karrieren. Hvert spor markerer et øyeblikk eller en periode i Martins kunstneriske utvikling av CLMD, og albumet er slik sett en slags musikalsk journal av CLMDs reise på både godt og vondt.