Aktiv Asker åpner dørene igjen

1. mars reåpner Aktiv Asker i nyoppussede lokaler i Torveien 1. Kontoret vil ledes av Andreas Holck, og med seg på laget har han Jon Martin Haug som fagansvarlig og partner, i tillegg til Silje Østgård og Toan Nguyen som skal jobbe som meglere.

- Aktiv har en lang og god historie i Asker, og vi gleder oss til å være tilbake på det lokale meglerkartet igjen. Vi er storfornøyd med å få over Andreas Holck og resten av teamet til kjeden, og har stor tro på at de vil være et frisk tilskudd til meglertilbudet lokalt. Vi har fire år på rad hatt Norges mest fornøyde boligkunder, og det skal både nye og gamle Aktiv-kunder merke i måten vi jobber på, forteller Adm. dir. i Aktiv Eiendomsmegling Finn Magnus Rogne-Hansen

Andreas Holck startet i bransjen i 2003, og har ved siden av å være megler, også drevet et eiendomsmeglerkontor i Oslo. Nå er han tilbake i kommunen hvor han både bor og er oppvokst i.

- Etter mange år i bransjen gleder jeg meg til å begynne å jobbe i det området jeg kjenner aller best. Man har alltid en forkjærlighet for hjemstedet sitt, og det å få anledning til å åpne Aktiv kontor i Asker er både spennende og utrolig motiverende, sier daglig leder for Aktiv Asker, Andreas Holck,

- Det er tøff konkurranse blant meglerne i Asker, og mange dyktige konkurrenter. Dette betyr at vi fra dag én må yte det lille ekstra, noe kundene våre skal merke. Aktiv kjeden har som visjon å ha Norges mest fornøyde kunder, og dette skal vi leve opp til, avslutter Holck.

Kontaktpersoner:

Daglig leder Aktiv Eiendomsmegling Asker Andreas Holck, tlf: 952 352 52, e-post: ah@aktiv.no

Adm. Dir. Aktiv Eiendomsmegling Finn Magnus Rogne-Hansen, tlf: 915 64 654, e-post: fmh@aktiv.no

Dette er Aktiv Eiendomsmegling Aktiv Eiendomsmegling AS er 100% eid av Eika Gruppen AS, og er en av Norges største eiendomsmeglerkjeder med 60 kontorer rundt om i landet. Vi legger stor vekt på at gode resultater oppnås gjennom fornøyde kunder, og har de de siste fire årene hatt Norges mest fornøyde boligkunder. Dette er vi både stolte og opptatt av i hverdagen. Vi har tro på at meglere er forskjellig, og at dyktige meglere utgjør en forskjell både når man skal kjøpe og selge bolig.