Akkreditering: Henke & Zucca Summer Classic 2018

Lørdag 11. august kl. 13:00 er det Summer Classic på Ullevaal Stadion. Akkrediteringsfristen er 1. august.

For første gang i Norge skal det arrangeres utendørs sommer-ishockeykamp, «Summer Classic», på Ullevaal Stadion! Det vil bli et av Skandinavias største ishockeybegivenheter når Mats Zuccarello og Henrik Lundqvist sammen plukker ut hvert sitt lag bestående av kun NHL-stjerner!  Etter 4 år med «Zuccarello All Star Game» i Stavanger utvides Norges største sportslige veldedighetskonseptet, og arrangementet flyttes til hovedstaden og hit til Ullevaal Stadion med plass til 23.000 tilskuere. Right To Play, Henrik Lundqvist Foundation og Zuccarellostiftelsen er årets veldedighetspartnere. I løpet av de siste fire årene har «Zuccarello All Star Game» samlet inn nærmere seks millioner til veldedige formål.

Før årets Summer Classic-kampen vil det bli avholdt en kjendislandskamp mellom norske og svenske profiler fra sports- og underholdningsbransjen.

I forbindelse med Henke & Zucca Summer Classic ønsker vi å informere om følgende vedrørende akkreditering og frister:

Akkreditering:

Akkrediteringsforespørsel sendes til akkreditering@fotball.no.  Oppgi navn på journalist og/eller fotograf. Akk.frist: 1.august.

Arbeidsforhold:

Pressen kan benytte eget rom i 6. etasje, og får plasser på pressetribunen under arrangementet. Fotografer får tilgang til fotorom i 1. etasje med direkte utgang til stadion og tildelte fotoplasser.

Medieansvarlig:

Einar Brustad: einar.brustad@bmcas.no / 92834913

Informasjon:

For mer informasjon om Henke & Zucca Summer Classic:  http://summerclassic2018.com/no

Norges Fotballforbund sender ut denne PRIVRED på vegne av datterselskapet Ullevaal Stadion.