Aker Yachts

Aker Yachts AS er valgt som offisiell forhandler av SANLORENZO

28.3.2017 15:58 | Aker Yachts

Aker Yachts AS er stolte og ydmyke i forhold til det ærefulle oppdraget vi er tildelt med å være SANLORENZO’s offisielle forhandler i Norge, Sverige, Danmark og Finland. Styreleder Hanne Vangen Dammyr i Aker Yachts AS signerte kontrakten med Vice President Sales & Marketing, Andrea Mottino fra SANLORENZO torsdag 23. mars.

Styreleder Hanne Vangen Dammyr i Aker Yachts AS og Vice President Sales & Marketing, Andrea Mottino fra SANLORENZO.

SANLORENZO ble etablert i 1958, og er en av verdens mest anerkjente produsent av eksklusive yachts. De bygger nær 40 yachter i året, på tre store skipsverft i området La Spezia og Viareggio i Italia.

SANLORENZO leveres i følgende serier og størrelser:
- SL (planende) 78 – 118 fot.
- SD (semi-displacement) 92 – 126 fot
- SUPERYACHTS 40 – 64 meter

SANLORENZO bygger båter som er velegnet, og tilpasset Skandinavisk smak og marked.
Kjøper blir invitert til verftet, og har anledning til å følge byggingen fra A-Å. SANLORENZO’s designere og arkitekter gjennomgår alt ned til den minste detalj, slik at båtene bygges i henhold til kjøpers ønsker. Alle materialer og utstyr som blir benyttet er av meget høy kvalitet og standard.
Det er ingen grenser for hva som kan leveres om bord i disse fantastiske yachtene.

Med SANLORENZO som leverandør, går Aker Yachts AS inn i et marked som ikke er representert i Norge i dag.

Sitat Daglig leder:
– SANLORENZO er noe av det ypperste innen premium-segmentet, og et merke vi har stor tro på i Scandinavia.

Ytterligere spørsmål kan rettes til:
Jens-Arne Dammyr
T. 930 123 22
E. jens-arne@akeryachts.no

Bilder

Sanlorenzo SL118
Sanlorenzo SL78

Om Aker Yachts

Aker Yachts
Sandviksveien 120
1363 Høvik

48 59 0000http://www.akeryachts.no

Følg saker fra Aker Yachts

Registrer deg med din epostadresse under for å få de nyeste sakene fra Aker Yachts på epost fortløpende. Du kan melde deg av når som helst.