AF Gruppen kåret til bransjens mest attraktive arbeidsgiver

AF Gruppen rangeres som den mest attraktive entreprenøren blant ingeniørstudenter på årets rangering i regi av Universum.

AF Gruppen rangeres blant landets ti mest attraktive arbeidsgivere hos ingeniørstudentene.

I årets kåring deltok 3.719 ingeniørstudenter i undersøkelsen hvor AF Gruppen rangeres blant landets ti mest attraktive arbeidsgivere hos målgruppen, en fremgang på to plasser siden 2018.

- Kampen om de beste folka er hardere enn noensinne, og vi er veldig tilfredse med responsen vi mottar fra studentene. Vi er kontinuerlig på jakt etter nysgjerrige medarbeidere som aktivt vil bidra til å løse fremtidens utfordringer, og jobber både med å øke attraktiviteten til bransjen generelt, og AF Gruppen spesielt, sier Bård Frydenlund, konserndirektør HR, Kommunikasjon og Sverige.

Universum avdekker hvert år Norges mest attraktive arbeidsgivere og studenters karrierepreferanser ved norske universiteter og høyskoler, og i år har totalt nærmere 15.000 studenter sagt sin mening.

- Som selskap har vi høye ambisjoner om fortsatt lønnsom vekst, og vi trenger derfor å tiltrekke oss de beste talentene. Å bli kåret til den mest attraktive entreprenøren viser at vi er på rett vei, avslutter Frydenlund.