AF Gruppen bygger leiligheter på Bekkestua

AF Gruppen har inngått avtale med Bærumsveien Bolig AS, et heleid datterselskap av Profier AS om å bygge boligprosjektet "Villa Bekkestuene" på Bekkestua i Bærum.

Villa Bekkestuene. Foto: Profier

Villa Bekkestuene er et boligsameie bestående av 30 leiligheter fordelt på fire leilighetsbygg med underliggende parkeringskjeller. Boligene har god standard og gjennomtenkte materialvalg, og ligger i et villaområde i umiddelbar nærhet til Bekkestua sentrum.

Prosjektet vil gjennomføres som totalentreprise og har en verdi på MNOK 105 eks. mva. Byggingen starter i august 2019 med forventet ferdigstillelse i 4. kvartal 2020.

- AF har hatt et godt samarbeid med Profier fram til kontraktsignering, og vi ser fram til å gå inn i gjennomføringsfasen med en av de ledende aktørene innen eiendomsutvikling, sier Morten Grongstad, konsernsjef i AF Gruppen.

Villa Bekkestuene. Foto: Profier