Adecco Norge kjøper BHC Construction

Adecco et av de ledende bemannings- og rekrutteringsbyråene i Norge. Selskapet er ledende innen bygg og industri. BHC Construction er en av aktørene i Norge som har hatt mest suksess innen bemanning av høykvalifisert personell til infrastrukturprosjekt.

- Dette er et område der vi ser mange offentlige investeringer, samt flere spennende prosjekt både er påbegynt og under planlegging av myndighetene, sier Torben Sneve, konsernsjef for Adecco i Norge. -Vi er svært imponert over BHC Construction og deres leveranse på dette området, og ser fram til å kombinerer deres ekspertise med Adeccos posisjon i det norske markedet.

BHC Construction vil bestå som egen merkevare i Adecco-konsernet i Norge. - Vi vil jobbe for å bevare de elementene som har bidratt til suksessen til BHC Construction, samtidig som vi vil trekke på Adeccos ressurser og nettverk for å videre utvikle og utvide forretningen, sier Sneve.

Daglig leder BHC Construction Kari Thorbjørnsen og konsernsjef Torben Sneve