Adecco Norge kjøper BHC Construction

Adecco et av de ledende bemannings- og rekrutteringsbyråene i Norge. Selskapet er ledende innen bygg og industri. BHC Construction er en av aktørene i Norge som har hatt mest suksess innen bemanning av høykvalifisert personell til infrastrukturprosjekt.

- Dette er et område der vi ser mange offentlige investeringer, samt flere spennende prosjekt både er påbegynt og under planlegging av myndighetene, sier Torben Sneve, konsernsjef for Adecco i Norge. -Vi er svært imponert over BHC Construction og deres leveranse på dette området, og ser fram til å kombinerer deres ekspertise med Adeccos posisjon i det norske markedet.

BHC Construction vil bestå som egen merkevare i Adecco-konsernet i Norge. - Vi vil jobbe for å bevare de elementene som har bidratt til suksessen til BHC Construction, samtidig som vi vil trekke på Adeccos ressurser og nettverk for å videre utvikle og utvide forretningen, sier Sneve.

Daglig leder BHC Construction Kari Thorbjørnsen og konsernsjef Torben Sneve

6 verdifulle erfaringer du får av å spille dataspill12.12.2017 08:00Blogginnlegg

Da spillkonsollene ATARI og Commodore 64 ble populære på begynnelsen av 80-tallet var jeg veldig ung. På den tiden var spillindustrien liten, og de som spilte var ofte ganske nerdete. Med tiden har dette utviklet seg enormt, og ordet «nerd» er ikke lenger negativt ladet. E-sport har heller blitt en milliardindustri for alle aldersgrupper. Jeg brukte mye tid på dataspill i oppveksten, og fortsatte med dette da jeg selv fikk barn.

Ensomt på toppen29.11.2017 08:00Blogginnlegg

Oscar Wilde sa en gang: «Det er bare én ting i verden som er verre enn at folk snakker om en, og det er at folk ikke snakker om en». Som øverste sjef i en bedrift er det nærmest umulig å ikke bli snakket om, men kanskje mer interessant – hvor lett er det å være seg selv? Hvordan sikre at en styrer skuta med stødig hånd uten å miste seg selv? La oss se litt nærmere på denne topplederrollen, samtidig som vi lar Oscar Wilde styre overskriftene.