Adecco Group

Adecco-konsernet er en av Norges beste arbeidsplasser

20. mars ble det klart at Adecco-konsernet er blant topp 10 i Great Place To Work. I år ble det 9. plass i kategorien 200 – 499 ansatte.

Adecco-konsernet kom på 9. plass i kåringen Great Place To Work, i kategorien 200-499 ansatte!

– Det er med glede og ydmykhet vi mottok prisen, sier HR-direktør Elham Binai. – Det å igjen komme blant topp 10 er en bekreftelse på at våre ansatte opplever en arbeidshverdag som skaper mening og mestring. Vi jobber kontinuerlig med å forbedre involvering, åpenhet og informasjonsflyt. Våre ansatte ser et større samfunnsoppdrag og gleder seg til å gå på jobb, fortsetter hun.

I år har vi også laget en kulturanalyse som ligger på våre hjemmesider. – Vi ønsker å være åpne om hvem vi er, hvordan vi gjør ting og hvorfor vi gjør det. Alle kan gå inn og lese dette, sier Binai.

I dag blir det feiring med kake til alle ansatte!

Om Great Place To Work

Listen over Norges beste arbeidsplasser er til for å hedre de organisasjoner som lykkes med det fundamentale for en bærekraftig organisasjon: utviklingen av en god arbeidsplass. Vi løfter frem de som mottar utmerkelsen for å inspirere andre organisasjoner. Vurderingen bygges på data fra de to undersøkelsene Trust Index og Culture Audit.

I 2018 er det 15. gang utmerkelsen deles ut i Norge, og det har aldri før vært nominert flere bedrifter. Det siste året har Great Place To Work Norge jobbet med 201 organisasjoner med til sammen over 22 000 medarbeidere.

– Det å igjen komme blant topp 10 er en bekreftelse på at våre ansatte opplever en arbeidshverdag som skaper mening og mestring, sier Elham Binai, HR-direktør i Adecco-konsernet.

Om Adecco Group

Adecco Group
Rosenkrantz' gate 16

Adecco Group er et av Norges ledende selskap innen HR og bemanning. Selskapet er landsdekkende, og har over 60 års erfaring i Norge. Konsernet har over 400 ansatte, og 5000 medarbeidere ute i jobb hos kunder hver dag.

I Norge består Adecco-konsernet av seks merkevarer: Adecco, Badenoch & Clark, BHC Construction, Ingeniør Compagniet, Modis og Naviga. Vi leverer til kunder i alle bransjer, i offentlig og privat sektor.

Følg saker fra Adecco Group

Registrer deg med din epostadresse under for å få de nyeste sakene fra Adecco Group på epost fortløpende. Du kan melde deg av når som helst.

Siste saker fra Adecco Group

3 grep som styrker ditt lederskap10.4.2018 16:21Pressemelding