AccurioPress C6100 er kåret til beste produksjonsprinter i sin klasse

Konica Minolta AccurioPress C6100 er kåret til beste produksjonsprinter i sin klasse (Outstanding Color Mid-Volume Production Device)

Særdeles stabil og god printkvalitet, meget produktiv, solid medie-håndtering opp til 400 g/m², automatisering av fargekorrigering og tosidig pasning, er noe av lovordene fra Keypoint Intelligence.

– Dette bekrefter de gode tilbakemeldingene vi har fått fra kunder. Vi forventer oss mye av dette produktet. Her har Konica Minolta utviklet ny, innovativ og brukervennlig teknologi, sier produktsjef Morten Hegge.

Mer om prisvinneren her!

Som en ledende leverandør av multifunksjonsprodukter, streber Konica Minolta etter å tilby produkter og tjenester som er avgjørende for alle områder innen digital bildebehandling. Vi legger stor vekt på dokumentbehandling og forretningsløsninger i både kontor- og produksjonsmiljøer, spesielt innen fargeprint og relaterte tjenester.

Vårt mål er å forstå hva våre kunder trenger; å forstå deres behov fra deres ståsted; å løse utfordringene som oppstår - ved å gi form til ideer som bidrar til en bedre fremtid for alle parter.