6 september: Fatstone TV har lansert hos RiksTV

6.9.2016 13:30 | Fatstone TV

Fra og med i dag kan RiksTV sine kunder også underholdes med Fatstone TV.

Lanseringen av Fatstone TV er en del av RiksTVs satsning på TV-underholdning over internett. RiksTVs kunder kan se kanalen direkte på nettbrett og mobil i hele Norge, eller rett på TV-en på kanalplass 46 med en SMART-boks koblet til internett.

«Vi i RiksTV er veldig glad for å kunne tilby Fatstone TV til kundene våre. Kanalen sender actioninnhold som ingen andre kanaler tilbyr, og dette er spennende nytt innhold som vi tror vil slå godt an i flere målgrupper. Kundene vil kunne følge actionsport-konkurranser LIVE uansett hvor de måtte befinne seg - enten de er hjemme, på hytta eller på farten via våre mobile apper eller SMART-bokser» sier salgs- og markedsdirektør i RiksTV, Bernt Andersen.

FATSTONE TV er en norsk TV kanal som sender utendørs og innendørs actionsport 24 timer i døgnet 7 dager i uken. TV kanalen tilbyr spennende underholdning for de som liker utendørsopplevelser og spennende actionsport og sender sporter som skating, surfing, freeski, offroad-sykling, MMA, fjellklatring og snowboard.

Fatstone TV sender også LIVE fra en rekke norske actionsports eventer og konkurranser slik som VM i Døds, Telenor E-sport liga, NM i Bouldering og Oslo’s Bratteste.

Norwegian action sports channel with content from outdoor actionsports, including affiliated lifestyles such as music and gaming, for people who appreciate REAL content, DARING actions in a LAIDBACK atmosphere, anytime, anywhere and on any screen