5 luksushotell til budsjettpris

Det trenger ikke alltid å koste skjorta å bo luksuriøst på storbyferie. Disse fem luksushotellene kan du fint bo på en helg uten å ofre et titalls tusenlapper.

LUKSUS: Hotell Kempinski ligger sentralt i Berlin og har innendørs svømmebasseng.

1. Pullman Marrakech Palmarie Resort & Spa (VVVVV) i Marrakech

Lekkert hotellanlegg et lite stykke utenfor sagnomsuste Marrakech. Hotellet byr på lekre rom, et fint bassengområde, en stor, grønn hage og en avslappende spaavdeling. Et besøk her passer for både voksne og familier. Hotellet tilbyr også et flertall aktiviteter som tennis, gym og minigolf.

Fra 5 291,- pr. person. Prisen gjelder avreise 24. juni 2016 og inkluderer tre netter i dobbeltrom og halvpensjon.

2. Radisson Blu Hotel Krakow (VVVVV) i Krakow

Velkjent og populært luksushotell med koselig beliggenhet ved Gamlebyen og Planty-parken. Stortorget ligger bare en kort spasertur unna.

Fra 4 087,- pr. person. Prisen gjelder avreise 8. juli 2016 og inkluderer tre netter i dobbeltrom med frokost.

3. Tivoli Lisboa (VVVVV) i Lisboa

Tivoli Lisboa er et komfortabelt luksushotell med personlig service og hyggelig atmosfære. Hotellet ligger på Avenida da Liberdade, Lisboas mest kjente aveny, nær den vakre parken Eduardo VII. Tivoli Lisboa har en koselig hage der du kan slappe av ved svømmebassenget. Du finner både shopping og restauranter i nærheten, og gamlebyen ligger i komfortabel gangavstand fra hotellet.

Fra 5 829,- pr. person. Prisen gjelder avreise 1. juli 2016 og inkluderer tre netter i dobbeltrom med frokost.

4. President Hotel Prague (VVVVV) i Praha

President Hotel Prague har bra beliggenhet nær gamlebyen og den velkjente shoppinggaten Pariska. Herfra har du gangavstand til flere av Prahas store severdigheter. Hotellet har blant annet restaurant, pianobar og spa.

Fra 4 392,- pr. person. Prisen gjelder avreise 26. juni 2016 og inkluderer tre netter i dobbeltrom superior med frokost.

5. Kempinski Hotel Bristol (VVVVV) i Berlin

Kempinski Hotel Bristol Berlin er et hotell med høy standard og sentral beliggenhet i Berlin. Hotellet ligger i en vakker, historisk bygning i shoppinggaten Kurfürstendamm. Her bor du bra og i nærheten av de største severdighetene. På hotellet er det en meget populær restaurant som på sommeren har en trivelig utendørsservering.

Fra 3 495,- pr. person. Prisen gjelder avreise 26. juni 2016 og inkluderer tre netter i dobbeltrom.

Det tas forbehold om eventuelle endringer.