5 flotte familieferier til under 50.000,-

Denne sommeren kan du få eksotiske drømmereiser til en svært billig penge. Det kan komme godt med når den norske sommeren lar vente på seg.

Fra hotellet Evason Hua Hin, Thailand.

Mange er ikke klar over at det faktisk er ganske rimelig å reise langt om sommeren, og ifølge Ving, Norges største reisearrangør, kan det være mye penger å spare på å ta med familien til spennende reisemål i sommerhalvåret.

Vi har mange gode priser på langdistanse nå i sommer. To uker i Thailand, på Maldivene eller i USA trenger ikke å koste mer enn to uker på Kreta, Rhodos eller Mallorca. Eksempelvis kan du reise to voksne og to barn til Phuket for under 40 000 nå i slutten av juni, forteller markeds- og kommunikasjonsdirektør i Ving, Tonje Løkaas Fossum.

Ving har hatt en vekst på 45% på sine eksotiske reisemål denne sommeren, sammenlignet med samme tid for sommeren 2016. Og fremdeles er det mulig å finne sin drømmeferie til en veldig god pris.

Fem reiser til under 50 000,-
Her er eksempler p
å reiser for to voksne og to barn med Ving med avreise i slutten av juni:
Phuket Orchild Resort & Spa, Karon Beach, Phuket Thailand: 39 762,-
Evason Hua Hin, Sentrale Thailand: 47 956,-
Bandara, Koh Samui, Thailand: 47 026,-
Sonesta Fort Lauderdale Beach, Floida: 40 816,-
Wyndham Orlando Resort, Florida: 48 180,-

Fra hotellet Evason Hua Hin, Thailand.

Fem reisetrender for 201810.1.2018 08:50Pressemelding

Trend 1: Østre Middelhavet øker mest sommeren 2018 Sommeren 2018 blir en skikkelig Hellas-sommer. Hellas har alltid vært et populært reisemål for nordmenn, men sommeren 2018 blir ekstra bra. – Av våre gjester velger hele 35 prosent seg Hellas denne sommeren, og de aller fleste reiser til Rhodos og Kreta, sier informasjonssjef i Ving, Siri Røhr-Staff Flere nordmenn får også øynene opp for Kroatia, og landet har blitt et svært populært reisemål de siste årene. Kroatia er nå det tredje største ferielandet fra Norge med 8 prosent av totalkapasiteten. – Tyrkia har også hatt en kraftig oppgang. Vi ser en økning i markedet vårt på 70 prosent, og bestillingene tikker stadig inn. Det synes vi er svært gledelig. Jeg tror mange har savnet Tyrkia som reisemål, sier Siri Røhr-Staff. I tillegg til disse klassikerne på charter-programmet er Montenegro en nyhet hos Ving denne sommeren. – Montenegro er en spennende charter-nyhet som jeg tror det norske publikum kommer til å ta vel imot. Der er også pri