5 flotte familieferier til under 50.000,-

Denne sommeren kan du få eksotiske drømmereiser til en svært billig penge. Det kan komme godt med når den norske sommeren lar vente på seg.

Fra hotellet Evason Hua Hin, Thailand.

Mange er ikke klar over at det faktisk er ganske rimelig å reise langt om sommeren, og ifølge Ving, Norges største reisearrangør, kan det være mye penger å spare på å ta med familien til spennende reisemål i sommerhalvåret.

Vi har mange gode priser på langdistanse nå i sommer. To uker i Thailand, på Maldivene eller i USA trenger ikke å koste mer enn to uker på Kreta, Rhodos eller Mallorca. Eksempelvis kan du reise to voksne og to barn til Phuket for under 40 000 nå i slutten av juni, forteller markeds- og kommunikasjonsdirektør i Ving, Tonje Løkaas Fossum.

Ving har hatt en vekst på 45% på sine eksotiske reisemål denne sommeren, sammenlignet med samme tid for sommeren 2016. Og fremdeles er det mulig å finne sin drømmeferie til en veldig god pris.

Fem reiser til under 50 000,-
Her er eksempler p
å reiser for to voksne og to barn med Ving med avreise i slutten av juni:
Phuket Orchild Resort & Spa, Karon Beach, Phuket Thailand: 39 762,-
Evason Hua Hin, Sentrale Thailand: 47 956,-
Bandara, Koh Samui, Thailand: 47 026,-
Sonesta Fort Lauderdale Beach, Floida: 40 816,-
Wyndham Orlando Resort, Florida: 48 180,-

Fra hotellet Evason Hua Hin, Thailand.

Ving-gruppen med nytt rekordresultat – befester stillingen som markedsleder22.11.2017 12:44Pressemelding

Thomas Cook Northern Europe, også kalt Ving-gruppen, hvor blant annet Ving i Norge og Sverige inngår, leverer sitt beste resultat noensinne. Gruppens driftsresultat ble 1.461 millioner svenske kroner for regnskapsåret oktober 2016 – september 2017. Samtidig befester Vinggruppen sin stilling som markedsleder blant reisearrangørene, både med egne fly og med rutefly. Også morselskapet Thomas Cook Group kan vise til et forbedret resultat.