4C åpner kontor i Oslo og utvider den europeiske virksomheten

4C er et kundefokusert konsulentfirma innen digital transformasjon. I dag kunngjorde 4C at firmaet kommer til å etablere seg i Oslo og dermed ta det første skrittet på veien til hurtig ekspansjon i Norden.

4C er den største, uavhengige Salesforce Platinum-partneren i EMEA, og kontorene blir dermed å finne i den samme bygningen som Salesforce holder til, i Oslo sentrum. Kontoret vil bli ledet av salgssjef i 4C, Tarjei Bryn, Salesforce tidligere kundeansvarlige for Norge og Island.

4C har allerede en solid kundebase i Norge – inkludert Signicat, leverandør av digitale identitetstjenester, og spesialistprodusenten Dokka Fasteners, som drives av et nordisk team med 56 % vekst siden sommeren 2018.

Etter at Salesforce Ventures investerte i 4C i 2018, har 4C åpnet kontorer i Danmark, Frankrike, Storbritannia og nå nylig også i Nederland. Det nye kontoret i Oslo er den første av mange kontorer som er planlagt i Norden. Sverige er neste land ut når 4C nå tar nye skritt for å omfavne regionens enorme potensial for digital vekst.

«Norge er et voksende marked for Salesforce», kommenterte Bryn. «4C har allerede en god norsk kundebase og et stadig voksende team som ivaretar dem. Åpningen av kontoret i Oslo er et naturlig skritt videre for at vi skal kunne få mest mulig ut av markedet.»

Torkild Indstøy i Signicat: «Vi trengte en partner som kunne veilede oss gjennom de digitale transformasjonsprosessene slik at vi skal være bedre rustet til å betjene kundene våre. Da var 4C det naturlige valget. Samtidig som firmaet ekspanderer i Norden, er vi glade for å kunne si at vi er en av de første kundene i markedet som kan høste godene av denne ekspertisen.»

SLUTT

Merknader til redaktør

Om 4C

4C hjelper andre selskaper å øke den kommersielle verdien og gjennomføre forretningstransformasjon i en kundefokusert æra.

Selskapet er EMEAs største uavhengige Salesforce Platinum-partner. Firmaet tilbyr enestående ekspertise med førsteklasses teknologiintegrasjon, inkludert de sentrale skyløsningene til Salesforce. 4C gir i tillegg rådgivning på tvers av Customer 360, e-handel, Q2C-prosessen og avtaleskyen til DocuSign.

4C er lidenskapelig opptatt av at oppdragsgiverne skal lykkes og bruker derfor mye tid på å forstå hvilke utfordringer de møter og å bygge opp langsiktige relasjoner med dem.

4C utnytter kunnskapene og mulighetene i det lokale markedet for å kunne levere prosjekter i hele EMEA til en rekke ulike sektorer, inkludert høyteknologiske selskaper, produksjonsselskaper, selskaper som leverer finansielle tjenester og ikke-kommersielle organisasjoner, for mellomstore leverandørbedrifter helt opp til næringsvirksomhet. 4C ble grunnlagt i 1997. Hovedkontoret ligger i Belgia, men selskapet har kontorer spredt rundt i Europa og i Midtøsten.

Kontaktinformasjon:
James Fahy
4C@gingermaypr.com

MYbank Works With Financial Institution Partners to Serve Over 15 Million SMEs24.6.2019 05:42:00 CESTPressemelding

MYbank, a leading online private commercial bank in China with a focus on SME financing, today announced that the bank’s Star Plan has enabled MYbank, with its financial institution partners, to serve over 15 million small and micro enterprises (SMEs). SMEs are key drivers of economic growth and this partnership is now serving more SMEs than any other in the world. The announcement comes on the day that MYbank celebrates its 4th Anniversary. This press release features multimedia. View the full release here: https://www.businesswire.com/news/home/20190623005055/en/ MYbank’s 310 lending model enables inclusive finance for SMEs in China (Photo: Business Wire) MYbank’s Star Plan was announced on June 21, 2018 with the aim of using technology to enable 1,000 financial institution partners to provide more cost-effective financing services to 30 million SMEs in China within a three-year period. A little over a year later and the Star Plan is showing significant progress. As of June 2019, lev

CORRECTING and REPLACING Cooper & Turner Announces Exclusivity for Potential Combination with Beck Industries21.6.2019 19:51:00 CESTPressemelding

Please replace the release dated June 19, 2019, with the following corrected version due to changes to the headline and first sentence of release. The corrected release reads: COOPER & TURNER ANNOUNCES EXCLUSIVITY FOR POTENTIAL COMBINATION WITH BECK INDUSTRIES Andaray (Holdings) Limited and its direct and indirect subsidiaries (“Cooper & Turner”) have entered into an exclusivity agreement with Beck Industries (“Beck”) for potential combination of the two groups. The contemplated combined entity aims to be the first truly global manufacturer of safety critical fasteners, together supporting a broader range of industries – including renewable energy, tunneling, construction, rail, heavy equipment, downstream oil & gas, power generation and nuclear, among others. Headquartered in Sheffield, England, Cooper & Turner serves a global customer base with manufacturing and distribution operations across the European Union, China and North America. This worldwide network enables Cooper & Turner

Aqua Comms Expands Presence to Interxion’s Copenhagen Campus21.6.2019 08:00:00 CESTPressemelding

INTERXION HOLDING NV (NYSE: INXN), a leading European provider of carrier and cloud-neutral colocation data centre services, today announced that it has signed an agreement with Aqua Comms, the operator of subsea fibre-optic networks interconnecting the United States and Europe, enabling interconnection to the America Europe Connect-2 (AEC-2) subsea cable system from Interxion’s data centre in Copenhagen. AEC-2 is Aqua Comms’s portion of the Havfrue subsea cable project, connecting New Jersey, U.S.A., to Ireland, and Denmark. The America Europe Connect-2 cable is scheduled to land in Blaabjerg, near Esbjerg in September 2019 and will be the first new cable connecting Denmark to the U.S. in nearly two decades. Aqua Comms supplies fibre pairs, spectrum and capacity networking solutions to the global media, content and carrier markets. “The large number of networks and content platforms present at Interxion’s Copenhagen campus makes it an efficient location for AEC-2 to interconnect with

Maor raises close to 100M$ for its first fund MAOR 121.6.2019 08:00:00 CESTPressemelding

Maor GP, a Luxembourg based co-investment fund dedicated to Israeli-related technology, is proud to announce the final closing of its first fund, Maor 1, at its target close to 100M$. Maor 1 is the first Luxembourg-based Israeli tech fund created to facilitate access of European investors and in particular European Family offices to the Israeli Technology ecosystem and opportunities. Rothschild & Co is a cornerstone investor in the fund comprising mainly European Family offices. Maor is a Hebrew name and our free translation of it is Explorer. Maor’s mission is to explore and invest in the leading technology ecosystem of Israel while bridging the gap between Europe and Israel. With a very strong local team in Israel and a very strong corporate network in Europe, Maor can directly source the best Israeli startups and help them grow in Europe, find partners, clients or acquisition targets and eventually create value for our investors. We, at Maor thank all our Limited Partners for their

digital.security Introduces the First European Security Label for Connected Solutions21.6.2019 07:00:00 CESTPressemelding