4C åpner kontor i Oslo og utvider den europeiske virksomheten

4C er et kundefokusert konsulentfirma innen digital transformasjon. I dag kunngjorde 4C at firmaet kommer til å etablere seg i Oslo og dermed ta det første skrittet på veien til hurtig ekspansjon i Norden.

4C er den største, uavhengige Salesforce Platinum-partneren i EMEA, og kontorene blir dermed å finne i den samme bygningen som Salesforce holder til, i Oslo sentrum. Kontoret vil bli ledet av salgssjef i 4C, Tarjei Bryn, Salesforce tidligere kundeansvarlige for Norge og Island.

4C har allerede en solid kundebase i Norge – inkludert Signicat, leverandør av digitale identitetstjenester, og spesialistprodusenten Dokka Fasteners, som drives av et nordisk team med 56 % vekst siden sommeren 2018.

Etter at Salesforce Ventures investerte i 4C i 2018, har 4C åpnet kontorer i Danmark, Frankrike, Storbritannia og nå nylig også i Nederland. Det nye kontoret i Oslo er den første av mange kontorer som er planlagt i Norden. Sverige er neste land ut når 4C nå tar nye skritt for å omfavne regionens enorme potensial for digital vekst.

«Norge er et voksende marked for Salesforce», kommenterte Bryn. «4C har allerede en god norsk kundebase og et stadig voksende team som ivaretar dem. Åpningen av kontoret i Oslo er et naturlig skritt videre for at vi skal kunne få mest mulig ut av markedet.»

Torkild Indstøy i Signicat: «Vi trengte en partner som kunne veilede oss gjennom de digitale transformasjonsprosessene slik at vi skal være bedre rustet til å betjene kundene våre. Da var 4C det naturlige valget. Samtidig som firmaet ekspanderer i Norden, er vi glade for å kunne si at vi er en av de første kundene i markedet som kan høste godene av denne ekspertisen.»

SLUTT

Merknader til redaktør

Om 4C

4C hjelper andre selskaper å øke den kommersielle verdien og gjennomføre forretningstransformasjon i en kundefokusert æra.

Selskapet er EMEAs største uavhengige Salesforce Platinum-partner. Firmaet tilbyr enestående ekspertise med førsteklasses teknologiintegrasjon, inkludert de sentrale skyløsningene til Salesforce. 4C gir i tillegg rådgivning på tvers av Customer 360, e-handel, Q2C-prosessen og avtaleskyen til DocuSign.

4C er lidenskapelig opptatt av at oppdragsgiverne skal lykkes og bruker derfor mye tid på å forstå hvilke utfordringer de møter og å bygge opp langsiktige relasjoner med dem.

4C utnytter kunnskapene og mulighetene i det lokale markedet for å kunne levere prosjekter i hele EMEA til en rekke ulike sektorer, inkludert høyteknologiske selskaper, produksjonsselskaper, selskaper som leverer finansielle tjenester og ikke-kommersielle organisasjoner, for mellomstore leverandørbedrifter helt opp til næringsvirksomhet. 4C ble grunnlagt i 1997. Hovedkontoret ligger i Belgia, men selskapet har kontorer spredt rundt i Europa og i Midtøsten.

Kontaktinformasjon:
James Fahy
4C@gingermaypr.com

About Business Wire

Subscribe to releases from Business Wire

Subscribe to all the latest releases from Business Wire by registering your e-mail address below. You can unsubscribe at any time.

Latest releases from Business Wire

Velodyne Files Patent Infringement Complaint with ITC Against Hesai and RoboSense16.8.2019 12:00:00 CESTPress release

Velodyne Lidar, Inc. filed a patent infringement complaint with the U.S. International Trade Commission (ITC) against Hesai Photonics Technology Co., Ltd. and Suteng Innovation Technology Co., Ltd. (a.k.a. RoboSense) for violations of section 337 of the Tariff Act of 1930 which makes unfair methods of competition and importation of certain products into the United States unlawful. Earlier this week, Velodyne also filed patent infringement complaints against Hesai and RoboSense in the U.S. District Court for the Northern District of California. This press release features multimedia. View the full release here: https://www.businesswire.com/news/home/20190816005041/en/ Velodyne Lidar’s Alpha Puck™, Ultra Puck™ and Puck™ surround view sensors (left to right). (Photo: Business Wire) Velodyne is asking the ITC to investigate these lidar manufacturers for unlawfully importing and selling lidar sensors that infringe Velodyne’s patented lidar technology (U.S. Patent 7,969,558). Velodyne reques

Merz Announces Key Governance Changes16.8.2019 09:26:00 CESTPress release