Bergen 2017 har inngått avtale med Nokas

26.1.2017 22:30 | NOKAS

Bergen 2017 har valgt Nokas som offisiell sikkerhetspartner til UCI Road World Championship Bergen 2017. Nokas skal levere alle vakttjenester og tekniske sikkerhetsløsninger på akkrediterte områder under hele VM.

(På bildet f.v.):Sykkelpresident Harald Tiedemann Hansen, avdelingsleder Nokas Geir Svanberg, teknisk direktør Bergen 2017, Heiki Dahle og salgssjef Partnersalg i Nokas, Harald Harung ( foto:Nokas)

- Vi er godt fornøyd med å ha fått Nokas med på laget, sier sykkelpresident Harald Tiedemann Hansen. Både publikum og utøverne skal føle seg trygge på at sikkerheten er godt ivaretatt, både før og under arrangementet.

- Vi er glade for avtalen med Bergen 2017, sier avdelingsleder Geir Svanberg i Nokas.

Arrangørene har helt siden de innledende samtalene vist at de setter sikkerheten til publikum og utøverne i høysetet.  – Vi gleder oss til å samarbeide om en trygg og sikker gjennomføring av Sykkel -VM. Nå er vi i full gang med det overordnede planverket sammen med Bergen 2017 og Politiet. Alle detaljer er ikke på plass, men i tillegg til tradisjonelle vakttjenester vurderer vi også ulike tekniske sikkerhetsløsninger for å finne frem til en balansert og god sikkerhet, sier Svanberg

For mer informasjon:
Nokas, avdelingsleder Geir Svanberg, telefon 916 31 864, eller salgssjef Partner Harald Harung, telefon 934 00 180
Bergen 2017, Sykkelpresident Harald Tiedemann Hansen, telefon 901 76 798

Nokas er et ledende sikkerhetskonsern med virksomhet i Norge, Sverige og Danmark. Selskapet ble etablert i 1987 og forventer i 2017 en omsetning på ca. NOK 4,6 milliarder. Nokas konsernet har ca. 9000 medarbeidere fordelt på 3 divisjoner: Cash Handling, Security og Systems. Vi leverer sikkerhets- og kontanthåndteringsløsninger til kunder i hele Norden. Som totalleverandør spenner våre leveranser seg fra vakttjenester, tekniske sikkerhetsløsninger, industri- og sikkerhetsberedskap til verdi- og kontanthåndtering.