23 dagers eventyrcruise fra New Zealand til paradisøyer

7.3.2017 08:00 | Fijireiser

Vi reiser stadig lengre for den ultimate cruiseopplevelsen, og siste nytt fra Fijireiser er et 23 dagers cruise med Holland America i Stillehavet. Cruiset starter og slutter i Aukland på New Zealand med stopp på øyer som Cook Islands, Fiji, Tahiti, Tonga og Samoa.

Bora Bora - en av verdens vakreste øyer - besøkes på ruten.

Dette cruiset med skipet MS Maasdam går bare en gang i året, så dette er både en eksklusiv og enestående opplevelse, sier Martin Dahl Jespersen, salgsdirektør i Fijireiser, Norges største spesialist på reiser til Stillehavet. – Med MS Maasdam og cruise fra Auckland har vi nok en godbit i den øverste cruise-hyllen. Vi ser at eksklusive cruise med avgang fra Australia og New Zealand øker. Kanskje en naturlig konsekvens når – satt litt på spissen – også naboen har vært på cruise i Karibien mener Jespersen.

Fra før har Fijireiser cruise med blant annet Windstar Cruises, og Polynesias svar på Hurtigruten – lasteskipet Aranui.

Kryssing av datolinjer og ubderørte øyparadis

Ikke bare får du oppleve det som kanskje er verdens mest eksklusive øy, Bora Bora, men du får også besøke den bittelille øya Niue, som bare har 1600 innbyggere. Cruiset gjør det mulig å besøke mange spennende Stillehavsland, som alle er forskjellige.

dag fire krysser man datolinjen og man er både på Tonga og Niue på samme dato, selv om det er to forskjellige dager. På vei fra Bora Bora til Samoa krysser man datolinjen igjen og mister en dag. Den blir bare «borte», sier Jespersen.

Oslo, 6. mars, 2017

Fakta:

Avreise 24. november, reisen varer i 28 dager

Pris fra 48.500,- per person som inkluderer 23 dager på cruise, fly til og fra Auckland, samt overnatting i Auckland før og etter cruiset.

For mer informasjon og/eller bilder kontakt:

martin@australiareiser.no eller maria@flerveis.no

Bora Bora - en av verdens vakreste øyer - besøkes på ruten.
Eventyrcruise i Stillehavet med MS Maasdam
Det blir strandhogg på paradisøyer som Cook Island, Fiji og Tahiti
Det 23 dagers eventyrcruiset går med skipet MS Maasdam.
Cruiset starter og slutter i Auckland, New Zealand.
Reiseruten er variert i løpet av de 23 dagene.
Man bor godt om bord de 23 dagene cruiset varer.

NYHET! Fijireiser lanserer eksklusivt Stillehavs-cruise med M/S Paul Gauguin.15.8.2017 08:00Pressemelding