20-årsjubilant arrangerer Boligmesse og Hage- & utemiljømesse i Kristiansand

I 2016 har boligmessearrangøren Compass Fairs AS 20-årsjubileum. - Vi gleder oss til å feire i Kristiansand, der det hele startet, sier prosjektleder Nina von Gegerfelt Nielsen, og inviterer publikum til både Boligmesse og Hage- & utemiljømesse i Gimlehallen i Kristiansand 26. – 28. februar.

I år blir det både Boligmesse og Hage- & utemiljømesse i Kristiansand og Gimlehallen 26. - 28. februar

Compass Fairs AS arrangerte sin aller første Boligmesse i Kristiansand, og besøker byen for 20. gang. - Når vi først skal markere jubileet vårt, er det ekstra gøy å få til både Boligmesse og Hage- & utemiljømesse samtidig, sier von Gegerfelt Nielsen. Hele 120 utstillere rigger seg til i hallen, som neste helg omdannes til en stor inspirasjons- og markedsplass med bolig, hage og utemiljø som tema. - Her blir det full rulle hele helgen, med aktiviteter, foredrag, konkurranser og gode messetilbud til alle som skal oppgradere hjem, hytte og hage, sier Ronny Bjørnsen, også prosjektleder i Compass Fairs.

Dyktige utstillere på plass
Kvaliteten på utstillerne er det ingen ting å si på. - Markedstilpasningene vi har gjort på Boligmessen de senere årene, har ført til besøksoppgang og stor interesse fra stadig flere og velrennomerte bedrifter i hele landet. Mange av årets 20 messer har vært fullbooket lenge, opplyser von Gegerfelt Nielsen, som opplevde stor interesse da hun inviterte til Hage- & utemiljømesse i sørlandsbyen. - Det blir blant annet foredrag med hageekspertene Karl Fredrik Lundberg og Morten Bragdø, som er kjent fra både media og nærmiljøet i Kristiansand. De er fulle av tips om hva man kan gjøre med hage og uterom, lover hun, og legger til at det kommer over ytterligere 20 hageeksperter med flotte stands.

Boligmessen er som alltid innholdsrik. - Bohus fyller en egen hall med møbler og interiør, og det blir mange aktører med kjøkken, bad, gulv, byggevarer og det meste man måtte trenge for å oppgradere hjemme, i hagen og på hytta, sier Bjørnsen.

10.000 besøkende i 2015
Prosjektlederne håper mange ønsker inspirasjon og tilbud. - I fjor kom over 10.000 innom, og vi håper på enda flere i år, sier Bjørnsen, og tipser publikum om at åpningsdagen, som er fredag 26. februar, gjerne er den roligste. - Kom på fredag om du kan. Din fordel er at utstillerne er uthvilte og har ekstra god tid til deg. Først lørdag og søndag kommer Otto Robsahm og de andre foredragsholderne, supplerer von Gegerfelt Nielsen, og legger til at de har barnepark alle tre dagene.

Landsdekkende jakt på Otto
I jubileumsåret har Boligmessen en attraktiv premie i den årvisse messekonkurransen. - Otto Robsahm, best kjent som «Sinnasnekker’n», er med også i år, og kan oppfylle en drøm for en heldig vinner, forteller prosjektlederne. - Delta i Jakten på Otto på messen, og bli med i trekningen av oppussing med Otto og hans team – verdt hele 1 million kroner. Vi tipper det er mange som kan tenke seg å få pusset opp hus eller leilighet, helt gratis, av den gjengen der, avslutter prosjektlederne smilende. Les mer om konkurransene, program og utstillerliste på boligmesse.no

Åpningstider: Fredag kl. 12 – 19  Lørdag kl. 10 – 18  Søndag kl. 10 – 17

Messekontakt/prosjektledere:
Ronny Bjørnsen
Tlf. 482 24 813/ e-post:ronny@boligmesse.no
(Nina von Gegerfelt Nielsen er i fødselspermisjon)

Prosjektlederne Ronny Bjørnsen og Nina von Gegerfelt Nielsen i Compass Fairs gleder seg til å feire 20 år i byen den første Boligmessen ble arrangert, nemlig Kristiansand.
20 år med Boligmesse må feires.
En heldig vinner fra en av årets 20 Boligmesser får oppussing av Otto Robsahm og hans team.

Siden 1997 har Compass Fairs AS arrangert Boligmesser. Boligmessen er landsdekkende, og i 2016 arrangeres 20 boligmesser fra Tromsø i nord til Kristiansand i sør. I tillegg arrangeres Boligmesser i Sverige, Danmark og Tyskland. Compass Fairs AS er totalleverandør, og leverer tjenester og alt av utstyr til messer, kongresser og alle typer store og små arrangement.