Amazon

10. februar kommer sesong to av Amazon Original serien «The Man in the High Castle» på Amazon Prime Video

Medlemmer av Prime Video får muligheten til å se første episode allerede fredag 3. februar.

SEATTLE (31. januar, 2017) - (NASDAQ: AMZN) – I dag annonserte Amazon at andre sesong av den Emmy-vinnende Amazon Original Series «The Man in the High Castle» har verdenspremiere på Amazon Prime Video 10. februar 2017. Da blir alle de 10 episodene lagt ut.

Dramaserier «The Man in the High Castle» er basert på Philip K. Dicks alternativ historie roman, som vant Hugo-prisen i 1962, og fortsetter sesong to med å utforske hva som ville skjedd hvis de allierte ikke hadde vunnet andre verdenskrig. Mens Tyskland styrer mye av Østkysten og Japan kontrollerer vestkysten, har Rocky Mountains blitt en "nøytral sone" – og tilholdssted for motstanderne, ledet av en mystisk skikkelse bare kjent som ”The Man in the High Castle”.

I den nye sesongen, som setter Stephen Root (Justified, Boardwalk Empire) i hovedrollen, henger freden mellom Tyskland og Japan i en tynn tråd og det haster mer enn noen gang å finne ”The Man in the High Castle”. Blant seriens skuespillere finner vi Alexa Davalos, Rupert Evans, Luke Klein Tank, DJ Qualls, Joel De La Fuente, Brennan Brown, Bella Heathcote, og Callum Keith Rennie med Cary-Hiroyuki Tagawa og Rufus Sewell. Serien ble utviklet av Frank Spotnitz med Daniel Percival, Erik Oleson, Isa Dick Hackett, Richard Heus, Spotnitz, Ridley Scott og David W. Zucker som produsenter.

Se andre sesong av «The Man in the High Castle», samt andre Amazon Original Serier og Hollywood produksjoner når som helst, hvor som helst gjennom Amazon Prime Video appen for Android og iOS-telefoner og nettbrett, Fire-nettbrett, på LG, Sony Android og Samsung Smart TVer eller på nettet på PrimeVideo.com. Man kan også laste ned serier til mobile enheter for å kunne se på offline-modus. I tillegg vil Amazon Original serier som Goliat med skuespillerne William Hurt og Billy Bob Thornton, Z: The Beginning of Everything med Christina Ricci og Woody Allens Krise i seks scener, samt flere andre Original serier bli gjort tilgjengelig på den globale tjenesten i løpet av år. Medlemmer kan se alle originalserier på engelsk med fransk, italiensk, portugisisk eller spansk undertekst, dubbede versjoner er også tilgjengelig deler av innholdet.

Prime Video er tilgjengelig for nye kunder til introduksjonsprisen $ 2,99 (eller € 2,99) per måned for den første seks måneder. Kunder som ikke allerede Prime Video medlemmer kan registrere deg for en gratis 7-dagers prøveversjon på PrimeVideo.com.

Mediekontakt

For mer informasjon, kontakt Golin på epost amazonvideo@golin.com eller gå inn på www.amazon.com/pr

Om Amazon

Amazon
Amazon Headquarters 410 Terry Ave. N Seattle
WA 98109

+1-206-266-1000https://www.amazon.com

Om Amazon

Amazon is guided by four principles: customer obsession rather than competitor focus, passion for invention, commitment to operational excellence, and long-term thinking. Customer reviews, 1-Click shopping, personalized recommendations, Prime, Fulfillment by Amazon, AWS, Kindle Direct Publishing, Kindle, Fire tablets, Fire TV, Amazon Echo, and Alexa are some of the products and services pioneered by Amazon. For more information, visit www.amazon.com/about

Følg saker fra Amazon

Registrer deg med din epostadresse under for å få de nyeste sakene fra Amazon på epost fortløpende. Du kan melde deg av når som helst.

Siste saker fra Amazon

Amazon har sluppet en teaser på sesong 2 av «The Grand Tour»11.7.2017 15:29Pressemelding

Amazon Prime Video har i dag lagt ut en teaser fra sesong 2 av «The Grand Tour» - den andre sesongen av serien slippers seren i år. Klippet er det første offisielle klippet fra den populære serien, og viser Jeremy Clarkson, Richard Hammond og James May i Mozambik, Sveits og Storbritannia. Prime Video abonenter kan se klippe eksklusivt her.  Den første sesongen av «The Grand Tour» slo alle tidligere rekorder da den ble lanser i november 2016, og ble den største premieren Amacon Prime Video noen sinne har hatt med over seere fra over hele verden. Det er inngått en avtale om å lage tre sesonger av serien, hvor andre sesong slippes senere i år. For de som ønsker øyeblikkelig varsling når sesong to slippes kan man følge «The Grand Tour» på Facebook og Twitter.

Norgespremiere for Amazon Prime Video14.12.2016 10:30Pressemelding

Idag lanseres Amazon Prime video i Norge, og 199 andre land verden over. Kunder over hele verden kan nå abonnere på Prime Video og få tilgang til ny og populær underholdning, som «The Grand Tour» med Jeremy Clarkson, Richard Hammond og James May, samt prisvinnende originale serier fra Amazon, som eksempelvis Golden Globe-vinner «Mozart in the Jungle», «Transparent» - vinner av Golden Globe, Emmy og BAFTA, Emmy-vinner «The Man in the High Castle», i tillegg til andre populære TV-serier og filmer fra Hollywood.