– Ei fantastisk kjensle å vera i mål

Direktør Thomas Skålnes ved Sartor Storsenter gler seg over å kunna presentera 15 nye butikkar, eit nytt og harmonisk uteområde og eit 11.000 kvadratmeter stort nybygg.

Sotraplassen, Sartor Storsenter

- Etter ein fire år lang prosess med utbygging og modernisering er det beint fram ei fantastisk kjensle å vera i mål, seier direktør Thomas Skålnes.

Nybygget på senteret er rundt 11.000 kvadratmeter stort og inneheld to etasjar. 22 butikkar, deriblant tolv nye, opnar dørene i nybygget på torsdag 16. juni. I tillegg opnar det tre nye butikkar i andre deler av senteret. Åtte av butikkane som opnar i nybygget, er flytta frå andre stader på senteret. På austsida av senteret er det også eit nytt uteområde, som har fått namnet «Grønaplassen».

Med sine totalt 93.000 kvadratmeter er Sartor no det største kjøpesenteret i Bergensområdet, målt i areal. Skålnes trur storleiken og mangfaldet betyr mykje for lokalsamfunnet på Sotra og i Øygarden, og at senteret vil trekkje kundar frå heile Bergensområdet.

I går kveld opna Sartor dørene til nybygget «eksklusivt» for dei som er medlem av kundeklubben. Det er ikkje fleire enn 23.000 personar.

- Vi reknar med at talet på medlemmer kjem til å stiga bratt framover, gliser Thomas Skålnes.

Sartor Storsenter utgjør kjernen i Sotra Kystby, området på Straume og Bildøy som står ovenfor en omfattende byutvikling.

Senteret har vært bygget ut i etapper, der første delåpning var i november 2014. Da åpnet også nytt parkeringsanlegg under bakken med plass til 1.500 biler.

Hele utbyggingen av Sartor Storsenter er nå ferdigstilt ved åpningen 16. juni 2016.

Sotraplassen, Sartor Storsenter

I tillegg til kjøpesenter eier Olav Thon Gruppen ca. 500 næringseiendommer i Norge og utlandet. Denne del av porteføljen består i hovedsak av kontor-og forretningslokaler sentralt i Oslo, samt hotelleiendommer i Norge og Brüssel.