– Carlsberg leverer i Norge

Denne uken besøkte Carlsbergs konsernsjef Cees 't Hart Ringnes.
Carlsbergs konsernsjef Cees 't Hart

Den nederlandske toppsjefen overtok styringen av selskapet for 14 måneder siden – og han er klar på hva som er bryggeriets viktigste oppgave:

– Vi må levere det vi lover hverandre og finansmarkedet. Derfor har vi fokus på å sikre de finansielle ressurser som er nødvendig for å gjennomføre en ekspansiv strategi for vår globale virksomhet. Vi skal være det mest profesjonelle og det mest attraktive bryggeriet i de markedene vi velger å operere i, sier han.

– Vi har et kostnadsnivå i Carlsberg som er høyere enn sammenlignbare konkurrenter. Jeg velger å se på det som gode nyheter. Det betyr nemlig at det er rom for forbedring, sier han videre - og legger til: - På denne bakgrunn er det tilfredsstillende å se at vår virksomhet i Norge leverer godt på de aller fleste områder.

Under oppholdet i Norge traff konsernsjefen de fleste av Ringnes’ medarbeidere og ledere.

Carlsbergs konsernsjef Cees 't Hart

Ringnes AS er Norges største bryggeriselskap med ca. 900 medarbeidere. Selskapet eies av Carlsberg Group, som er et av verdens ledende bryggerikonsern. Vi leverer øl, brus og vann til hele det norske drikkemarkedet og vi er stolte av våre mange populære merkevarer!