Mestergruppen

Her er vinnerne fra årskonferansen til Systemhus

Under årskonferansen til Systemhus var forhandlere og samarbeidspartnere fra hele landet samlet på Hellerudsletta. Det ble delt ut priser i blant annet kategoriene Årets forhandler, Årets selger og Årets markedsfører.

Årets forhandler 2023: Ryfylke Trelast AS. På bildet: Oddvar Østrem, Finn Ravndal, daglig leder Aleksander Amdal, Erik A. M. Karlsen og Olav Øvstebø.

- Vi er veldig fornøyd med arrangementet og er glad for å kunne dele ut disse prisene som betyr mye for både kjeden vår og for våre medlemmer og leverandører, sier kjededirektør i Systemhus, Trond Lie.

Årets forhandler: Ryfylke trelast
Årets Systemhusforhandler ble Ryfylke trelast som har vært medlem av Systemhus siden 2017. Bedriften har vært en aktiv bidragsyter til kjedens utvikling gjennom konstruktive bidrag og innspill på områder som byggesystem, økonomi og drift.

Juryen sier: - Ryfylke trelast har nylig gjennomført generasjonsskifte og samtidig gjort flere oppkjøp av andre aktører i bransjen - hele tiden med god kontroll og gode økonomiske resultater. Gjennom det siste året har bedriften vist omstillingsevne ved å hele tiden finne nye inntektskilder.

Årets selger: Jan Terje Langeland
Juryen forteller: - Jan Terje er av mange sett på som et forbilde. Være seg salg i et tøft marked, aktiv markedsføring og ikke minst som en kreativ eiendomsutvikler. Eneboliger og noen fantastiske prosjekter selges om hverandre i denne bedriften. Årets selger har løftet Systemhus merkevaren til gangs i sitt lokale marked.

Årets markedsfører: Sjøen hus
Juryen sier: - Sjøen Hus er en bedrift som skjønner verdien av god markedsføring som gir høy verdi. Bedriften investerer i markedskommunikasjon av høy kvalitet i alle flater, analoge så vel som digitale – og det har gitt fantastiske resultater. De setter bedriften på kartet i sitt lokalsamfunn og bidrar til å styrke merkevaren Systemhus i sitt distrikt.

Andre vinnere under utdelingen var:
Årets nykommer: Solstrand Boliger AS, Molde
Årets mest tilfredse prosjektkunder: i-Bolig AS og Sjøen Hus (delt pris pga samme poengsum)
Årets mest tilfredse kunder på ett prosjekt: Ladderudløkka, i-Bolig AS
KTI – Årets mest tilfredse kunder EAT – enebolig: Møre Hus
Årets leverandør 2023: NorDan

Bilder

Last ned bilde
Årets Selger 2023: Jan Terje Langeland, M2 Tomteutvikling. På grunn av flytrøbbel ble ikke Langeland fotografert. På bildet: XL-BYGG, Jan Terje Langeland og Hørdur Hardarson bedriftsutvikler i Systemhus for regionen.
Last ned bilde
Årets nykommer 2023: Solstrand Boliger AS, Molde. På bildet fra venstre: Elisabeth Jelstad (teknisk sjef, Systemhus) Stian Mordal og Gro Bjørnarheim fra Solstrand Boliger AS, Jørn Hjelbak, bedriftsutvikler, og konferaniser Alex Rosén.
Last ned bilde
Årets Markedsfører 2023 og KTI - Årets mest tilfredse prosjektkunder 2023: Sjøen Hus. På bildet: Line Nordholm Karlstad, (bedriftsutvikler Systemhus), Vegard og Jan Petter Sjøen fra Sjøen Hus, Birgitte Andersen (salg- og markedssjef Systemhus) og konferansier Alex Rosén.
Last ned bilde
Årets mest tilfredse prosjektkunder (delt med Sjøen Hus med samme poengsum) og Årets mest tilfredse kunder på ett prosjekt med Ladderudløkka. På bildet: Odd Arild Dahlum fra i-Bolig AS
Last ned bilde
KTI – Årets mest tilfredse kunder EAT – enebolig: Møre Hus, Vatne utenfor Ålesund. På bildet: Bjørn Sætre, daglig leder Jan Magnus Knudsen fra Møre Hus AS og Svein Arne Skotheim.
Last ned bilde
Årets Leverandør 2023: NorDan. På bildet f.v. Evine Skoglund fra Mestergruppen, salgssjef Arne Martin Høstfet og Lisbeth Ottersen, innkjøpssjef Tonje Throndsen fra Mestergruppen og konferansier Alex Rosén.

Følg pressemeldinger fra Mestergruppen

Registrer deg med din e-postadresse under for å få de nyeste sakene fra Mestergruppen på e-post fortløpende. Du kan melde deg av når som helst.

Siste pressemeldinger fra Mestergruppen